Onze Reviews

De afgelopen 20 jaar hebben we het genoegen gehad om met duizenden scholen en organisaties samen te werken. Hier vindt u enkele beoordelingen die onze klanten hebben achtergelaten. Als u zelf een recensie wilt achterlaten, kunt u ons een e-mail sturen. Wij voegen deze dan graag toe aan deze pagina. Bedankt.

Bag2School testimonials

"Dankzij Bag2School hebben we €264 kunnen inzamelen, waarmee we een reis voor onze leerlingen kunnen financieren. We hadden ruim 800 kg aan zakken, onze grootste collectie ooit! We kunnen niet wachten op de volgende."

“We hebben Bag2School al vaker gebruikt en deze keer hebben we €120,- kunnen inzamelen, wat veel geld is voor een kleine school als de onze. Een fantastische kans voor scholen om extra financiering te krijgen.”

"Heel eenvoudig te organiseren en we waren blij met het resultaat. Het is ons gelukt om € 328,- op te halen, wat wordt gedoneerd aan een goed doel. We hebben de volgende al geboekt voor volgend jaar."

“Onze Bag2School collectie was opnieuw een groot succes, waardoor we bijna 60 kinderen en 10 volwassenen mee konden nemen op een dagje uit”

“Dit is de derde keer dat we Bag2School gebruiken om geld in te zamelen en het is iedere keer een succes, zo makkelijk en het geld is goed. Wij zullen in de toekomst zeker weer gebruik maken van deze organisatie.”

“Heel erg bedankt voor deze kans, we hebben meer dan 500 euro ingezameld wat we niet hadden verwacht, heel gemakkelijk en vriendelijke mensen, ik kijk uit naar onze volgende Bag2School-collectie.”

Dus waar wacht je op? Doe Mee!

Raise funds for your school with Bag2School fundraiser